کلیدواژه crm / (50 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : بکتاش، اسلام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریرسانه های اجتماعیقابلیتهای پویاتعهد مشتریقابلیتهای بازاریابیمشتریCRMقابلیتکاربرد رسانههای اجتماعی
-
12.
نویسنده مسئول : خداپرست، فهیمه ؛ نویسنده : حسنزاده، علیرضا ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 12 (17 صفحه - از 80 تا 96 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیکمدیریت الکترونیک ارتباط با مشتریمشتریالکترونیکمشتریانرضایتاطلاعاتCRMفروشگاه
-
13.
نویسنده : سروری لاله، هما ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (20 صفحه - از 329 تا 348 )
کلیدواژه ها:گردشگریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاستراتژی های بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجتیالمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشـتریCRMاطلاعات
-
14.
نویسنده : امین عشایری، اسو ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خریدتحول دیجیتال بازاریابی دیجیتالشرکت های خدماتیمشارکت مشتریGoogle Scholarبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانCRM
-
15.
نویسنده : Gaffar ؛ Suharyono ؛ Solimun ؛ Kusumawati، Andriani ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»August 2021, Volume 18 - Number 17 (19 صفحه - از 235 تا 253 )
کلیدواژه ها:crmcustomer satisfactioncustomer loyaltyICSService Recovery
-
16.
نویسنده : نقشینه ارجمند، وحید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ کریمی زند، مهدی ؛ رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 14 تا 36 )
کلیدواژه ها:سیستم CRMزنجیره تامین محصولشرکت های پخش داروییمدیریت روابط با مشتریمدلCRMارزیابیپژوهشمشتریان
-
17.
نویسنده : مصباحي، فرشيد ؛ تدبيري، سيروس ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره جدید - شماره 47 (13 صفحه - از 76 تا 88 )
کلیدواژه ها:نوآوریپاسخگوییکاراییکیفیتمدیریت ارتباط با مشتریCRMپرسشنامه
-
18.
نویسنده : سرگلزایی، علیرضا ؛ شهریاری، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (9 صفحه - از 333 تا 341 )
کلیدواژه ها:بانک ایران زمین زابلcrm-خشنودی ارباب رجوعمدیریت ارتباط با مشتریCRMرجوعاطلاعاتاربابرجوع
-
19.
نویسنده : درخوش، ملیحه ؛ ارسطوپور، شعله ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، رحمتالله ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1399 - شماره 124 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:هستیشناسیباستانشناسیالگوی مرجع مفهومی سیداکگسترش الگوهای هستیشناختیاساطلاعاتCRMگسترشاف
-
20.
نویسنده مسئول : مودی، داود ؛ نویسنده : میرکاظمی، سیده عذرا ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1397، شماره 34 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:همدلیرضایتمندیاطمینانباشگاه بدنسازیسی.آر.ام
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- B (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)