کلیدواژه crm / (57 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : Samizadeh، R ؛ Mehregan، S ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2015, Volume 5 - Number 4 (8 صفحه - از 261 تا 268 )
کلیدواژه ها:Segmentationcustomer retentionData miningLife insuranceDecision treeCRMCRISPDM
-
42.
نویسنده : Zare، Habib ؛ Behzadi، Raziyeh ؛ Bemani، Saeed ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (5 صفحه - از 17 تا 21 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementcrmcustomer satisfactionCustomer Loyalty subsystems
-
43.
نویسنده : رحمتی، منصور ؛ رحمتی، مریم ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 89 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:crmعدالت و پیگیری کار مردم در اداراتمدارا و صبر و حسن خلق در برخورد با مراجعانمدیریت اسلامی و مشکلات جامعه امروزکارکنانحضرت علی ( ع )صبرحسن خلقعدالت
-
44.
نویسنده : H. G. Mishra ؛ P. K. Sinha ؛ S. Singh ؛ S. Koul ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2013, Volume 3 - Number 4 (14 صفحه - از 297 تا 310 )
کلیدواژه ها:Brand loyaltyBrand social responsibility imageCause related marketingConsumer social responsibilityBrandConsumerBSRICRM
-
45.
نویسنده : F. F. Olowokudejo ؛ M. A. Obalola ؛ S. A. Aduloju ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2013, Volume 3 - Number 1 (10 صفحه - از 21 تا 30 )
کلیدواژه ها:crmorganizational performanceOrganizational characteristicsInsurance industryBranch networkCompanies’imageNigeriaNigerian
-
46.
نویسنده : Abdolvand، Neda ؛ Albadvi، Amir ؛ Koosha، Hamidreza ؛
مجله:International Journal of Management Perspective»Vol. 1, No. 3 - 2013 (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:crmcustomer retentionRelationship MarketingCustomer Lifetime ValueValuation
-
47.
نویسنده : حق شناس کاشانی، فریده ؛ رستگاری، هدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1391، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 64 تا 83 )
کلیدواژه ها:ارتبـاط بـا مشـتریتکنولوژی اطلاعاتاستراتژیمشتریانCRMسازمان
-
48.
نویسنده : Radfar، R ؛ Rezaei-Malek، N ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Spring 2012, Volume 2 - Number 2 (15 صفحه - از 136 تا 150 )
کلیدواژه ها:Staff knowledgeMarket knowledgeCustomer relationship managementKnowledge managementCustomer knowledgeCRMKnowledgeKM
-
49.
نویسنده : Saeednia، H ؛ Dastjerdi، A ؛ Jafari Sohi، A ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:TechnologyKnowledge managementstaffintegrationConsensusSenior ManagersService customization: Customer relationship managementCRM
-
50.
نویسنده : Mehregan، S ؛ Samizadeh، R ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 صفحه - از 41 تا 50 )
کلیدواژه ها:customer retentionData miningPredictionCross sellingCRISPDMCRMInsurance
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (2 مقاله)