کلیدواژه crm / (50 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Moadab، Maryam ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (12 صفحه - از 735 تا 746 )
کلیدواژه ها:crmcustomer satisfactionTechnological innovationAirline IndustryKPIs
-
2.
نویسنده : فرهادی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (13 صفحه - از 185 تا 197 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیمدیریت زنجیره تامینcrmاینترنت اشیاءفناوری های دیجیتالزنجیره تأمینفناوریزنجیره تامین پایدارزنجیره تأمین پایدارمشتریفناوریهای دیجیتال
-
3.
نویسنده : هداوند هیات علمی، مجتبی ؛ عمادی، مجید ؛ فرزندشاد، پیمان ؛ میر محمد علی، سهیل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (21 صفحه - از 1359 تا 1379 )
کلیدواژه ها:چارچوب مفهومیعملکرد بانکcrmهوش کسب و کارپذیرش هوش کسب و کار
-
4.
نویسنده : عزت پناه، یونس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»بهار 1402، دوره پنجم - شماره 14 (25 صفحه - از 27 تا 51 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت بازاریابیمشتری مداریارتباط با مشتریاصول تبلیغاتیاصول بازرگانیمشتریبازارمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمدیریتاطلاعاتتبلیغاتCRM
-
5.
نویسنده : عشورزاده، زکیه ؛ پورصفر سادات محله، مهران ؛ رهبری فتیده، رقیه ؛ نویسنده مسئول : نیکپیما چاقی، رقیه ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (12 صفحه - از 26 تا 37 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریاثربخشی سازمانیاطلاعاتسازمانیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM
-
6.
نویسنده : جوان امانی، ودود ؛ نویسنده مسئول : اکبری، حمید ؛
مجله:تحلیل بازار سرمایه»تابستان 1401 - شماره 5 (24 صفحه - از 178 تا 201 )
کلیدواژه ها:بانکداریمدیریتتجارت الکترونیکارتباط با مشتریبانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریان
-
7.
نویسنده : زیتونی، زویا ؛ دهقان، دکتر محمود ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی( CRM)اﻧﺪازهﻫﺎی ﻣﺘﻮﺳﻂ و ﮐﻮﭼﮏ در ﺻﻨﻌﺖ( SMEs)ﺻﻨﻌﺖ ﺗﻮرﯾﺴﻢ (Tourism sector)مدیریت ارتباط با مشتریمدیراناطلاعاتCRMتجارتSMEs
-
8.
نویسنده مسئول : حیدری، مجید ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 10 (11 صفحه - از 81 تا 91 )
کلیدواژه ها:قابلیت نوآوریcrmCRM استراتژیکCRM عملیاتیCRM تحلیلی
-
9.
نویسنده مسئول : محمودی، حمیدرضا ؛ نویسنده : محرابی، نازیلا ؛
مجله:دانش شناسی»بهار 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:عملکرد کتابخانه عمومیمدیریت ارتباط با مشتریخراسان جنوبیکتابخانه عمومیارتباط با مشتری
-
10.
نویسنده : Bayat، Zahra ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (10 صفحه - از 401 تا 410 )
کلیدواژه ها:crmcrm Customer Loyalty Customer satisfaction E
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- B (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)