کلیدواژه Purchase Intention / (110 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده مسئول : احمدی، سیروس ؛ نویسنده : سید عالی نژاد، آزاده ؛ عسگر، علی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 56 تا 87 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentionقصدخریدجذب مصرفکنندهافراد مشهورشخصیّتهای انیمیشنینگرش به تبلیغ و برندConsumer attractioncelebritiesAnimated charactersAttitude to advertising and brandانیمیشنتبلیغاتقصد خریدنگرششخصیتمصرفکنندگانقصد خرید مصرفکنندگان
-
32.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 125 تا 152 )
کلیدواژه ها:مزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیقصد خرید مشتریانمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
33.
نویسنده : بخشعلی دهکردی، نرگس ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ صفانیا، علی محمد ؛ نویسنده مسئول : نیکبخش، رضا ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتبار منبعافراد مشهورصحهگذاریPurchase Intentioncelebritiesendorsementsource-credibilityconsumer&rsquo؛ s involvementدرگیری مصرفکنندهمدلمحصولاتصحه
-
34.
نویسنده : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
-
35.
نویسنده : احمدی چهره برق، سیاوش ؛ صناعی، کامبیز ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیخرید اینترنتیقصد خریدداده بنیادواژگان کلیدی: خط مشیاعتماد به برند آنلاین
-
36.
نویسنده : صابریان، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (13 صفحه - از 123 تا 135 )
کلیدواژه ها:بکارگیری فناوری اطلاعاتآگاهی مصرف کنندهفروشگاههای زنجیرهای آنلاینقصد خریدتجارت الکترونیکفروشگاههای زنجیرهای آنلاینمصرفکنندهاستفاده از فناوری اطلاعات
-
37.
نویسنده : Waqar Ahmad ؛ Dr. Sidra Ghazanfar ؛ Dr. Abdullah ؛ Dr. Muhammad Ibrahim ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (20 صفحه - از 4792 تا 4811 )
کلیدواژه ها:AltruismPurchase Intentioninterpersonal influenceEnvironmental concern on green packagingInformation of green packagingAttitude towards green packaging
-
38.
نویسنده مسئول : Musiliu Abina، Babatunde Musiliu ؛ نویسنده : Ajayi، Oluseyi ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2022, Volume 15 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 271 تا 285 )
کلیدواژه ها:BrandPurchase Intentionbrand equitysymbolic alliance
-
39.
نویسنده : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ نویسنده مسئول : جعفری، پژمان ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 145 تا 176 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
40.
نویسنده : حسنوند، زهرا ؛ حکاک، محمد ؛ نویسنده مسئول : وحدتی، حجت ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1401- شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 304 تا 335 )
کلیدواژه ها:نگرشرسانه اجتماعیتقلب فریبنده و غیرفریبندهقصدخرید.سبکزندگیمصرفقصدتقلبیمحصولاترسانههای اجتماعیجعلی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (43 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)