-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
2.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ زندی لک، مسعود ؛ خلیفه، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش برنداعتماد به برندترجیح برندکیفیت ادراکشده
-
3.
نویسنده : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران
-
4.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ عبداللهی، سیده معصومه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریکیفیت ادراک شدهارزش ویژه نام تجاریاثربخشی تبلیغتداعی های نام تجاری
-
5.
نویسنده : معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛ مسکین، عالیه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:بخش بندي بازاركيفيت ادراك شدهمجموعه هاي ورزشي بخش خصوصي
-
6.
نویسنده : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
7.
نویسنده : اژدری، علی ؛ نایبزاده، شهناز ؛ حیرانی، فروغ ؛
مجله:مدیریت سلامت»پاییز 1394 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:آگاهیبیمارستانمسئولیت اجتماعیوفاداریتداعیکیفیت ادراکشده
-
8.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
9.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
10.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند