ملخص الجهاز:
"در همین دوره است که به موسیقیعلاقهمند میشود با پیانو شروع میکند ولی خیلیزود آن را کنار میگذارد،با این حال عشق بهموسیقی در او از بین نمیرود.
سفر به نیویورک:در سال 1967 هنگامی که کولتس19 ساله است دست به یک تجربۀ جدید میزند؛ثبت نام در مدرسۀ خبرنگاری؛چیزی که در آیندهاصلا به دردش نمیخورد و در این زمینه هیچ کارینمیکند.
ایوفری yrreF sevY دربارۀ نمایشنامۀ seL semutremA اینگونه میگوید:«بازیگران همگیپاتریک شروکارگردان فرانسوی تئاتربیشترین نمایشنامههای کولتسرا در پاریس و دیگر شهرهای بزرگجهان به اجرا درآورده است (به تصویر صفحه مراجعه شود)تازه کار بودند.
نمایشنامه te-serg?en ed tabmoC eL snihc ed (نبرد سیاهان و سگها)از سال 1983در یک تفسیر باروکی در آمستردام اجرا میشود وکمی بعد نمایشنامۀ occuZ otreboR ،با دو سبکمختلف میزانسن که در رقابت باهم هستند به رویصحنه میرود.
ed tabmoc (نبردسیاهان و سگها)را در تئاتر ammaM aL درنیویورک به روی صحنه میبرد ولی خودش پس ازاین که همین کار را در سالنی دیگر نمایش میدهداقرار میکند:«سالنها و موسسات بزرگ و معتبرامریا از نشان دادن کارهای تحریکبرانگیز سربازمیزنند و تئاتر رایج در امریکا،همان تئاتر«مثبت»باقی میماند.
آثار کولتس که مخاطبش انساناین جهانی است،ماورای پیش فرضهای فرهنگیبه مثابه امکانهایی از این جهان هستند که روزبه روز از شهری به شهری دیگر و از آدمی به آدمدیگر گذر میکند و با واژگانی ساده،مفاهیم پیچیدهرا در همۀ زبانها به سهولت قابل فهم میسازد.
کار کولتس چه اثری بر شما گذاشته،الهام بخش استیا این که همراهی میکند؟ فکر کردن راجع به همۀ اینها خیلی مشکل استکولتس تأثیری دگرگونکننده دارد،اما پراکنده است."