غمخواری، سیده معصومه/ 19 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 19 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 7 |
الف 2 |
العلمية - البحثية 2 |
عالمي 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : پرهیزگار، محمدمهدی ؛ مؤلف : علیزاده حسین حاجلو، توحید ؛ امینی، محمدتقی ؛ غم خواری، سیده معصومه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 ، الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 301 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:پوشاکمزیت رقابتیجایگاهیابیجایگاهیابی استراتژیک
-
2.
مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ نبی نیا، علیرضا ؛ صابری، حمیده ؛ رسولی، امیر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (16 صفحة - من 289 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیدادهکاویمنابع انسانیمحیط دیجیتالعصر دیجیتالفناوری دیجیتال
-
3.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
4.
مؤلف : فانی، مجید ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتسنتبلیغات خاطرهآور شخصیتبلیغات خاطرهآورهای تاریخیتبلیغات خاطرهآورهای فرهنگیتبلیغات خاطرهآوراحیای مجدد برند
-
5.
مؤلف : محمدی، داوود ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (22 صفحة - من 18 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندنگرش نسبت به فاصله گذاریانسان انگاری برنددفاع از برندعشقمحصولاتکارکنانانسان انگاری
-
6.
مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ عزیزی خادم، طاهره ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1401، دوره سوم - شماره 2 (25 صفحة - من 62 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت زنجیره تامینقابلیت های بازاریابی پویامدیریت توسعه محصولقابلیت های بازاریابی سازگارآموزش بازار هوشیارآزمایش بازار تطبیقیبازاریابی بازبازاربازاریابیعملکرد بازاریابی بینالمللیشدت رقابتقابلیت
-
7.
كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛ مؤلف : قربانی، علی ؛ میرحاجیانمقدم، رامونا ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1401 - شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتحول سازمانیدادهبنیادنوسازی استراتژیکتراشکاری سازمانی
-
8.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 169 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برنداصالت برندداستان سرایی برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
9.
كاتب مسؤول : غمخواری، سیده معصومه ؛ مؤلف : سعیدی راد، فاطمه ؛ جعفرآبادی، سید هادی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد الکترونیکامنیت درک شدهقصد استفاده عملیاتیاطلاعاتمشتری
-
10.
كاتب مسؤول : غمخواری، سیده معصومه ؛ مؤلف : جعفرآبادی، سید هادی ؛ سعیدی راد، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:انعطافپذیری رابط بازاریابی فروشنتایج بازاریابی فروشبازاریابیفروشبازار