کلمة المفتاح آگاهی برند / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : اصلانی، علی رضا ؛ مؤلف : دانشفرد، کرم الله ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحة - من 82 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندبازاریابی قطرهای
-
22.
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 ، ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
23.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 ، ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدتداعی برندآگاهی برندارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
24.
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (20 صفحة - من 30 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﻠﺒﺮﯾﺘﯽ آﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﮐﯿﻔﯿﺖ درك ﺷﺪه ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ
-
25.
مؤلف : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 ، B (Azad University (17 صفحة - من 1019 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
26.
كاتب مسؤول : نیازی، عیسی ؛ مؤلف : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحة - من 46 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برندتصویر برند
-
27.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 ، A+ (Azad University (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)