کلمة المفتاح خرید آنلاین / (44 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : یساقی، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1394، دوره دوم - شماره 1 (22 صفحة - من 109 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندخرید آنلاینمشتریاطلاعاتمشتریاناینترنتیمحصولقیمتفروشنده
-
42.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
-
43.
مؤلف : احمدی، اسماعیل ؛ احمدی قلاتی، الهام ؛ شفیعی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1393 - شماره 10 (21 صفحة - من 101 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتخرید آنلاینسنجش رضایت الکترونیکرضایت از خدمات الکترونیک .کاربرانرضایتاطلاعاتمدلرضایت کاربرانخدمات الکترونیکیوبسایتدولت الکترونیکاعتمادآنلاین
-
44.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ گلدوزیان، امیر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (38 صفحة - من 100 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیخرید آنلاینانگیزههای خریدانگیزه فایده طلبانهانگیزه لذت جویانه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)