کلمة المفتاح خرید آنلاین / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ گلدوزیان، امیر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (38 صفحة - من 100 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیخرید آنلاینانگیزههای خریدانگیزه فایده طلبانهانگیزه لذت جویانه
-
2.
مؤلف : احمدی، اسماعیل ؛ احمدی قلاتی، الهام ؛ شفیعی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1393 - شماره 10 (21 صفحة - من 101 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتخرید آنلاینسنجش رضایت الکترونیکرضایت از خدمات الکترونیک .کاربرانرضایتاطلاعاتمدلرضایت کاربرانخدمات الکترونیکیوبسایتدولت الکترونیکاعتمادآنلاین
-
3.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
-
4.
مؤلف : یساقی، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1394، دوره دوم - شماره 1 (22 صفحة - من 109 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندخرید آنلاینمشتریاطلاعاتمشتریاناینترنتیمحصولقیمتفروشنده
-
5.
مؤلف : نعامی، عبدالله ؛ شیخی، زینب ؛ میرطاهری، علی ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 15 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینعامل توصیهشبکه ها اجتماعی و وفاداری مشتریانمشتریمتغیروفاداری مشتریمصرفکنندهاطلاعاترضایت مشتری و وفاداری مشتریRA
-
6.
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ زاج، زهره ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»تیر 1396 - شماره 4 (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اینترنتخرید انلاینرفتار خرید از تکنیک تاپسیسانگیزه خریدار
-
7.
مؤلف : حسینی، سید علی ؛ فضل الله تبار، حامد ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تقلبﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏﺧﺮﯾﺪ آﻧﻼﯾﻦﮐﻼه ﺑﺮداریﺷﺒﮑﻪ ﻋﺼﺒﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺑﯿﺰی
-
8.
مؤلف : شکری، اسمعیل ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ زابلی، روح اله ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»پاییز 1396 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 69 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:زنانخرید آنلاینرویکرد پدیدارشناسی
-
9.
مؤلف : احمدی، عباس ؛ حیدری، سید احمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مشتریخرید آنلاینتبلیغ دهان به دهان الکترونیکیسایت دیجی کالا
-
10.
مؤلف : خشایاری، پژمان ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:خرید حضوریکالاهای لوکسرفتار خرید مشتریانخرید آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)