کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة بررسی های بازرگانی 5
-
1.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسط
-
2.
كاتب مسؤول : سربندی، شادی ؛ قلی زاده، همت ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 101 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعکیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریان
-
3.
مؤلف : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 ، ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
4.
مؤلف : بخشی، فریبا ؛ علیقلی روشن، سید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 85 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداریبرندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
5.
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1393 - شماره 68 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:عملکردرضایت مشتریانبازارگراییرضایت کارمندان
-
6.
مؤلف : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 70 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
7.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)