کلمة المفتاح شخصیت برند / (101 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : نظرپور، شهره ؛ رستمي، فاطمه ؛ فاتح پور، مجيد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندثبات برنداستمرار برنداصالت برند.شخصیتثباتاستمرارپژوهشمشتریانتاثیر شخصیتپرسشنامه
-
12.
كاتب مسؤول : طلایی، حمیدرضا ؛ مؤلف : خلیلی، سارا ؛ نگینی، احسان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (17 صفحة - من 1151 إلی 1167 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندتبلیغ دهان به دهاناعتماد برندعشق به برندعشقمشتریاعتمادشخصیتمشتریانتبلیغات دهانبهدهانوفاداریبازاریابی
-
13.
مؤلف : رضایی شاندیز، روحالله ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (22 صفحة - من 142 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندعملکرد برندارزش درک شدههتل های استان اردبیلاخلاقهوش معنویکارکنانهتلحرفهای
-
14.
كاتب مسؤول : قبادی یگانه، اکرم ؛ مؤلف : عیدی، حسین ؛ قبادی یگانه، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فرودین و اردیبهشت 1401 - شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 362 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرویدادهای ورزشیروایی و پایاییشخصیت برند
-
15.
مؤلف : شلیله، کیوان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 875 إلی 884 )
الکلمات المفتاحية:ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺤﺘﻮا ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺷﺒﮑﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ وب ﺳﺎﯾﺖ
-
16.
مؤلف : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندبرندسازیمشتریمشتریانبانکبرنـدمشـتریشخصیتبازاریابیارزش مشتری
-
17.
مؤلف : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ كاتب مسؤول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:نگرش برندشخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برند
-
18.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : کربلایی مجید، ملیحه ؛ شهبازی، میثم ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (15 صفحة - من 169 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:جذابیت برند کارفرماشخصیت برندبرند کارفرمااحساس و اعتماد به برندهتلهای شرکت نفت
-
19.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : شیروانی مقدم، سپیده ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگشخصیت برندوفاداری به برندعملکرد برندهتلهای 5 ستاره مشهد
-
20.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خامه چی، حامد ؛ پشوتنی زاده، هومن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهافراتحلیلشخصیت برندمدلسازی ساختاری تفسیری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (29 مقالة)
- علمی-پژوهشی (23 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)