کلمة المفتاح شخصیت برند / (101 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 79 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی ورزشیشخصیت برندباشگاه پرسپولیستوسعۀ برند
-
52.
مؤلف : میر، سعید ؛ كاتب مسؤول : رشیدپور، علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 134 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتکنیک دلفی فازیبرندارتقاء شخصیت برند
-
53.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ نعمت پور، محمد ؛ قربانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : سیدی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 65 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندشخصیت مقصداعتماد به مقصد گردشگریهمخوانی خودپندارهمقصد گردشگریشخصیت برند مقصد
-
54.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندسهم خریدسازههای ارتباطیصنعت خردهفروشی زنجیرهای.برنـدمشــتریانمشـتریانمشـتریمشــتری
-
55.
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 164 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا
-
56.
مؤلف : قامت افزار، نسرین ؛ سلجوقی، دکتر محمدجواد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1398، دوره دوم - شماره 9 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریهویت تیم
-
57.
مؤلف : قدسی، پرستو ؛ الهی، علیرضا ؛ رسولی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1398 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 171 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیهویت برندتداعی برند
-
58.
مؤلف : خبیری، محمد ؛ خزائی پول، جواد ؛ جابری، اکبر ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 237 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبرندسازیهوادارانوفاداری برندترجیح برند
-
59.
مؤلف : کیان فر، ام البنین ؛ محقق، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (17 صفحة - من 343 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداعتماد برندآگاهی برندبیمه ایران
-
60.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : کشتی دار، محمد ؛ شجیع، کیانوش ؛ علیزایی، عمر ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبازاریابی رابطهمندشخصیت برندسیاهجامگانهواداران.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (29 مقالة)
- علمی-پژوهشی (23 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)