کلمة المفتاح قصد خرید مجدد / (66 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانهم آفرینی برندرضایت مشتریان از برند
-
2.
مؤلف : جعفري، حليمه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 62 (17 صفحة - من 287 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدددرگیری مشتریرفتار جستجوگرانهتعاملات مشتری – برندتعاملات مشتری – مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : رزم خواه، یاسر ؛ مؤلف : گنجی پور، سید رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (16 صفحة - من 561 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:قصدخرید مجددشرکت علی باباشهرترضایتاعتمادتبلیغات شفاهیکیفیت اطلاعات
-
4.
مؤلف : آرمان نژاد، نفیسه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (15 صفحة - من 3395 إلی 3409 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد خرید مجددصداقت برند
-
5.
مؤلف : غفوریان مظلوم مقدس، مهدی ؛ غلامپور، الهه ؛ مومنی، محمدجواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحة - من 310 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریتصویر برندقصد خرید مجددتجربه مشتریمشتریمشتریانتصویر
-
6.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
7.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛ پلمه، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (17 صفحة - من 3169 إلی 3185 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیرضایتمندی مشتریقصد خرید مجددعوامل فناوریتبلیغات توصیهای
-
8.
كاتب مسؤول : میر، علی ؛ مؤلف : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (12 صفحة - من 28 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:خرم آبادبازاریابی رابطه مندقصد خرید مجددفروشگاه زنجیره ای
-
9.
كاتب مسؤول : ایزدی، بهزاد ؛ مؤلف : روزفراخ، عبدالله ؛ محمودیان، عابد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 44 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددارزش هیجانیتجربة مصرفارزش عملکردیمصرف کنندگان فروشگاه ورزشیقصد خرید مجدد مصرفکنندگانفروشگاهمصرفکنندهارزشفروشگاههای ورزشی
-
10.
مؤلف : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 417 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)