کلمة المفتاح قصد خرید مجدد / (66 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : عسگری، محمد هادی ؛ كاتب مسؤول : نقدی، پردیس ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 5 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتمسئولیت اجتماعیقصد خرید مجددخوشنامی برند
-
12.
مؤلف : قربانی، علی ؛ داودی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری افلاینیکپارچه سازی چندکانالهمشتریاعتمادمشتریان
-
13.
مؤلف : غیاثوند محمدخانی، بهرام ؛ رحمانی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (19 صفحة - من 212 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترینگرش نسبت به خرید آنلاینارزش هم آفرینی و قصد خرید آنلاینمشتریقصد خرید مجددنگرش نسبت به خرید آنلاینمشتریانقزوین
-
14.
مؤلف : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتعهد به برنداعتماد به برندرضایت از برندمنافع برندتعهدمشتریانرضایتاعتمادمصرفکنندگانBrand
-
15.
مؤلف : ابوالحسن زاده، شیما ؛ علیزاده مجد، امیر رضا ؛ افشار، پروین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (25 صفحة - من 94 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید مجدد تصویر شرکتارتقا فروش توزیع متمرکز تبلیغات دهان به دهان
-
16.
مؤلف : لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛ رزاقی، الهام ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (22 صفحة - من 741 إلی 762 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید رسانه های اجتماعیاعتماد رضایت قصد خرید مجدد وفاداری الکترونیکی
-
17.
كاتب مسؤول : نادری نیا، نادیا ؛ مؤلف : حاجی پور شوشتری، عبدالحمید ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (15 صفحة - من 192 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددارزش خریدتاثیر همتاتکانش گری ادراک شدهکوپن ها الکترونیکیعضویت در پورتال
-
18.
مؤلف : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحة - من 181 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددانگیزه لذت جویانهشخص سازیشناخت احساس مشتریشناخت تجربه مشتریتیلیعات دهان به دهان الکترونیکیلذت جویانه
-
19.
مؤلف : عباسی، روژین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (14 صفحة - من 147 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعی نگرش به برند در رسانه اجتماعی اعتبار برند اینستاگرام
-
20.
مؤلف : جلالی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 286 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداولویت تصمیم گیریریسک عملکردیتوانمندسازی مصرف کنندهریسکمشتریمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)