کلمة المفتاح قصد خرید مجدد / (66 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : سردار، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1396، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف A+ (Azad University/ISC (9 صفحة - من 37 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریقصد خرید مجددارزش درک شده
-
52.
مؤلف : کیا، نیلوفر ؛ کریمی زند، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمعادلات ساختاریکیفیت وبسایتاعتماد مشتریقصد خرید مجدد
-
53.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 181 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
54.
مؤلف : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
55.
مؤلف : رضائی، داود ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش درک شدهکیفیت رابطهمشتریبانکمشتریانوفاداری مشتریبانک سامانوفاداری مشتریانقصد خرید مجدد
-
56.
مؤلف : بنار، نوشین ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 153 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفادارینگرش مشتریقصد خرید مجدد
-
57.
مؤلف : عسکریان، فریبا ؛ اکبرزاده، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خرید مجددبرند ورزشی
-
58.
مؤلف : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛ بنار، نوشین ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 159 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریرفتار مشتریانقصد خرید مجددرضایتمندی کلی
-
59.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
60.
مؤلف : مومن، مجید ؛ قره چه، منیژه ؛ قنبرزاده، رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیتعهد مستمرقصد خرید مجددارزش درکشدهکیفیت درکشدهارزش ویژه درکشده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)