کلمة المفتاح قصد خرید مجدد / (66 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : وظيفه، رسول ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»زمستان 1399 - شماره 24 (9 صفحة - من 75 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددکیفیت درک شدهارزش درک شده فروشگاههای زنجیره ای رفاه آذربایجان شرقی
-
32.
مؤلف : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 782 إلی 798 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برنداعتماد الکترونیکیاعتماد به برندتمایل به خریدبازاریابی اخلاقی
-
33.
مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ كاتب مسؤول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 259 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
34.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 2 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیتعهد مستمرمدل یابیقصد خریدقصد حمایتمشتریمشتریانقصد خرید مجددمدل
-
35.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
36.
مؤلف : فیروزیان، فرشته ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ كاتب مسؤول : بحرالعلوم، حسن ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشبکه های اجتماعیقصد خرید مجددارزش ویژه مشتری
-
37.
مؤلف : عامریان، ستایش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریرضایترضایت مشتریمشتریان
-
38.
مؤلف : اسفندیاری، نوید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (17 صفحة - من 16 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریشخصیتوفاداری مشتریمصرفکنندگانمحصولپژوهش
-
39.
مؤلف : پارسا شریف، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:عدالت توزیعیعدالت تعاملیقصد خرید مجددارزش ویژه برندعدالتمشتریقصد خرید مجدد مشتریانارزش ویژهمشتریانکارکنان
-
40.
مؤلف : شول، عباس ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات مشتریکسبوکار اینترنتیلجستیک پساخریدقصد خرید مجدد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)