کلمة المفتاح موبایل بانک / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛ ترابی، مصطفی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکیخدمات الکترونیکیموبایل بانکفن آوري اطلاعاتخدمات موبایل بانکبانککاربرانمشتریان
-
2.
مؤلف : حسن زاده، علیرضا ؛ قنبری، محمدحسام ؛ الهی، شعبان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های عصبی مصنوعیداده کاویموبایل بانکبیز سادهرپید ماینر
-
3.
مؤلف : هاشمیان، مژده ؛ عیسایی، محمد تقی ؛ میکائیلی، فتاح ؛ طباطبائی، محسن ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 155 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتلفن بانکپذیرش فناوریموبایل بانککارت بانکاینترنت بانک
-
4.
مؤلف : الهی، شعبان ؛ قنبری، محمدحسام ؛ شایان، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:پذیرش فناوریبانکداری الکترونیکیموبایل بانکتجارت سیارفناوریمدل پذیرش فناوریمشتریانپذیرش
-
5.
مؤلف : فولادی، مهران ؛ طاهریان، محمود ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای روان شناختیموبایل بانکارزش ویژه برندویژگیهای جمعیت شناختیویژگیهای فناوریمشتریمشتریانبانک انصارکاربران
-
6.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عبدالله پور، سجاد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 31 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکموبایل بانکموبایلبانک صادرات ایرانپذیرش موبایل بانک
-
7.
مؤلف : باستان، مهدی ؛ عباسی، الهه ؛ احمدوند، علی محمد ؛ رمضانی خورشید دوست، رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1397 - شماره 50 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 257 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکموبایل بانکپویایی شناسی سیستممدلهای پذیرش فناوری
-
8.
مؤلف : قرطاسی، پرنیان ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیتخودپردازاینترنتبانکموبایلبانک
-
9.
مؤلف : محمدی، فائزه ؛ شمس خامنه، بهزاد ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (25 صفحة - من 216 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریموبایل بانکبانکمشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)