کلمة المفتاح کیفیت ادراک شده / (87 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : برومند، یونس ؛ محمدپور، زهرا ؛
مجلة:مجله اقتصادی»بهمن و اسفن 1396، سال هفدهم - شماره 11 و 12 (17 صفحة - من 143 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکشدهارزش ویژه نشان تجاریمعادلات ساختاری.آگاهی از نشان تجاری
-
42.
ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند(شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)
مؤلف : غفاری، محمد ؛ مرجانی، عابدین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحة - من 2585 إلی 2598 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برند رضایت مشتری ارزش ادراک شده کیفیت ادراک شده وفاداری به برند
-
43.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 ، B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
-
44.
مؤلف : پهلوانی، الناز ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:گلجام»پاییز و زمستان 1396 - شماره 32 (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد خریدآشنایی با برندتصویر کشور سازنده
-
45.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ جنگی پور افشار، پریا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:ترفیعات فروشبازار خاکستریکیفیت ادراکشدهمصرف پرستیژی
-
46.
مؤلف : تاروردی، یعقوب ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (14 صفحة - من 22 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتمایل به خریداعتبار نام تجاریخطر ادراک شدههزینه های اطلاعات ذخیره شدهارزش ادراک شده برای پول،مشتری
-
47.
مؤلف : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحة - من 239 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
48.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 515 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندوفاداری برندآگاهی برندپوشاک ورزشیکیفیت ادراکشده
-
49.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»پاییز 1396 - شماره 23 ، A (Azad University (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتری
-
50.
مؤلف : آبرومندی، فرهنگ ؛ پارسا، بیتا ؛ شریف عسکری، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1396 - شماره 84 و 85 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 7 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتمایل خریدکیفیت ادراکشدهتصویر کشور مبدا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- ب (15 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)