کلمة المفتاح بازاریابی رسانة اجتماعی / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسلامی، مریم ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مهارت آموزی»بهار 1402 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 53 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبازاریابی رسانه اجتماعیمحتوای تبلیغیمحتوای ترفیعیقصد رفتاری.تصویررسانههای اجتماعیآموزشگاه
-
2.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانه اجتماعیکتابشناسی و علم سنجیتحقیقات اسلامی
-
3.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 495 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسرانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامبازاریابی رسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
4.
مؤلف : مرادی، مرضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 1188 إلی 1204 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتال قصد خرید ارزش ویژه برند بازاریابی رسانه اجتماعی بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان
-
5.
مؤلف : رحمان نژاد، محمد ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 127 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ایمیلیبازاریابی رسانه اجتماعیبازاریابی وبسایتیبازاریابی به وسیله اینفلوینسرهابازاریابیتبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیاینفلوئنسراطلاعاتمشتریانرسانههای اجتماعی
-
6.
مؤلف : اسمعیلی مهیاری، مصطفی ؛ نورمندی پور، وحید ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (27 صفحة - من 117 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیاسپانسرشیپمطالعه علم سنجی
-
7.
مؤلف : مهدویان، آرزو ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (27 صفحة - من 545 إلی 571 )
الکلمات المفتاحية: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ
-
8.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
9.
مؤلف : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 112 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادفروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندبازاریابی رسانه اجتماعیمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
10.
كاتب مسؤول : علم، زهرا ؛ مؤلف : سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:باشگاه ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیفوتبال و بازاریابی ورزشی