کلمة المفتاح تعهد مشتری / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
2.
كاتب مسؤول : حجتی، ابوالقاسم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (12 صفحة - من 395 إلی 406 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیتعهد مشتریبازاریابی دیجیتالاستراتژی بازاریابی دیجیتالبانک مسکن استان همدانمشتریبانکاطلاعات
-
3.
مؤلف : بویری، بهزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (21 صفحة - من 558 إلی 578 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیقابلیتهای پویارسانههای اجتماعیتعهد مشتریارتباط با مشتری
-
4.
مؤلف : بکتاش، اسلام ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریرسانه های اجتماعیقابلیتهای پویاتعهد مشتریقابلیتهای بازاریابیمشتریCRMقابلیتکاربرد رسانههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : دائمی، سید محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (14 صفحة - من 385 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعی وفاداری مشتریان تعهد مشتری وبسایت تجهیزات پزشکی
-
6.
مؤلف : قربانی، علی ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (22 صفحة - من 90 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریقصد رفتاری و تلورانس قیمتتعهد مشتری
-
7.
مؤلف : برائمی، ملیحه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی، سید محمد ؛
مجلة:کار و جامعه»آذر 1398 - شماره 235 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تجربه حسیارزش ویژه برندتعهد مشتریوابستگی به برندمفهوم برند.
-
8.
مؤلف : فیروزی، حسین ؛ معمارزاده، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1398 - شماره 17 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:تعهد مشتریرفتار خریدارتامینکنندگان تجاریمولفههای مزیت رقابتی بازار
-
9.
مؤلف : قاسمی نامقی، محمد ؛ خرمیان طوسی، سهراب ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 13 (جلد اول) (11 صفحة - من 75 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدعوامل روانشناختیتعهد مشتری
-
10.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندوفاداری برندتعهد مشتریکیفیت درک شده برندبازاریابیق از طریق شبکههای اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)