کلمة المفتاح دیجی کالا / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (28 صفحة - من 75 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید نوآوریرضایت مصرف کنندگانبازاریابی آنلاین دیجی کالا
-
12.
مؤلف : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
-
13.
كاتب مسؤول : ثنایی، محمدرضا ؛
مجلة:دانشنامه تحول دیجیتال»پاییز 1400 - شماره 3 (17 صفحة - من 29 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل ساختار شبکههای اجتماعیدیجیکالابازاریابی دیجیتال
-
14.
مؤلف : افشاری زاده جعفری، امید ؛ زارعی، عظیم ؛ شفیعی نیکآبادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1400 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 20 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:دیجی کالارتبه بندی محصولاتتحلیل احساسات مبتنی بر ویژگیمتن کاویمحصولرتبهبندیاطلاعاتنظراتحسیمشتریان
-
15.
مؤلف : نظری منتظر، مریم ؛ حسنی، سید رضا ؛ قنبری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:ترویج علم»بهار و تابستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 206 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:دیجیکالاوضعیت موجودوضعیت مطلوبفروشگاه اینترنتی
-
16.
مؤلف : اسماعیل زاده، اشکان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 377 إلی 391 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه اینترنتی معیار پذیرش فروشندگان دیجیکالا داده بنیاد
-
17.
مؤلف : غزالی، راحله ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خریدفروشگاه اینترنتیخرید آنلایندی جی کالاوبمشتریوبسایتتجارت الکترونیکیاینترنتی
-
18.
مؤلف : فرمانی، مهدی ؛ معینی، حسین ؛ زندی نسب، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (19 صفحة - من 209 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:تجربه کاربردیجی کالاسیستم پیشنهاددهنده
-
19.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ ایزدی، حمید ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 146 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتجارت الکترونیکارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخرده فروشی آنلایندیجی کالا
-
20.
مؤلف : محمدی نسب، مهدی ؛ خان بلوکی، صدف ؛ سوری، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 8 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتاثیر اجتماعیدیجی کالاجشنواره خرید آنلاینمشوق اطلاعاتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)