کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (372 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سادات لاریجانی، سیدمحسن ؛ برزگر کلیجی، پیمان ؛ شاه بازاده زعفرانی، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 110 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت سیستمقابلیتهای فناوری اطلاعات
-
2.
مؤلف : زمانی، فرشته ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (6 صفحة - من 2698 إلی 2703 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانبیمارمدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : عنابی، محمد ؛ مؤلف : برنای تنها، مریم ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحة - من 223 إلی 235 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
4.
مؤلف : طیبی، سینا ؛ رضائی، رسول ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1403 - شماره 5 (ویژه نامه) (22 صفحة - من 20 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:پایداریمدیریت ارتباط با مشتریسرمایه ارتباطیمزیت رقابتی پایدارکیفیت رابطه درک شده.
-
5.
كاتب مسؤول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحة - من 175 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
6.
مؤلف : سقائی مقدم، سیده سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (12 صفحة - من 72 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیارژش ویژه برندبیمه حافظمشترینگرشمشتریانمدلتمایل به خریدمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژه
-
7.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : محمد خانی، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
9.
مؤلف : فضلی خانی، پیام ؛ رحیمی نژاد، مریم ؛ غلامی مامالو، زهرا ؛ خوش انگیز، موسی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 164 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریانموسسه اعتباری کوثرپیاده سازی سیستم
-
10.
مؤلف : فضلی خانی، پیام ؛ رحیمی نژاد، مریم ؛ غلامی مامالو، زهرا ؛ خوش انگیز، موسی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (13 صفحة - من 392 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریموسسه اعتباری کوثرپیاده سازی سیستم
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (87 مقالة)
- ب (46 مقالة)
- علمی-ترویجی (17 مقالة)
- بین المللی (12 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)