کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ سهرابی، بابک ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1387 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 106 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریبهبود و تعالیمدل بلوغ
-
12.
مؤلف : کرامتی، عباس ؛ سیدین اردبیلی، سیدمحسن ؛ سهرابی، بابک ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1388 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 63 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخدمات تلفن همراهرویگردانی مشتریاثر واسطهایماندگاری مشتریمشتریرویگردانیرویگردانی مشتریمشتریانرویگردانی مشتریانرضایتمشترک
-
13.
مؤلف : شاهوار، شبنم ؛ حریری، نجلا ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتکتابخانههامدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریکاربرمداریمشتریاطلاعاتکتابخانهکاربرانمشتریانسامانه
-
14.
مؤلف : ابراهیمی، خدیجه ؛
مجلة:حسابداری و مدیریت مالی»زمستان 1388 - شماره 2 (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:: چرخه عمر محصولاتمديريت ارتباط با مشتريكيفيت اطلاعات سيستم اطلاعاتيمزيت هاي رقابتياطلاعاتمشتریمدیران
-
15.
مؤلف : بامداد صوفی، جهانیار ؛ کریمی، سعیده ؛ میراب آستانه، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 61 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 167 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل شکافکارت امتیازیمشتریاطلاعاتارزیابیمشتریانکارکنانعملکردسازمانمدیریت
-
16.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (38 صفحة - من 69 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکانال های ارتباط با مشتریدارو سازی
-
17.
مؤلف : طاهر پور کلانتری، حبیب الله ؛ طیبی طلوع، احمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 109 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیمشتریکلیدیمشتریاطلاعاتمشتریانرضایت مشتریسازمانرابطه
-
18.
مؤلف : موغلی، علیرضا ؛ باوندپور، مریم ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1389 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 63 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیعوامل کلیدی موفقیتمدیریت ارتباط با مشتریادارات پست شهرستان شیرازمدیرفناوری اطلاعاتکارکنان
-
19.
مؤلف : صحت، سعید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ اویسی، بابک ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 142 و 143 (1 صفحة - من 56 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریعوامل کلیدی موفقیتبازاریابی رابطهایخدمات بیمه عمرمدیران
-
20.
كاتب مسؤول : محرابی، جواد ؛ مؤلف : بابای اهری، مهدی ؛ طاعتی، مریم ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1389 - شماره 4 (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژیفرهنگ سازمانیساختار سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- ب (43 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (3 مقالة)