کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 173 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسر
-
12.
مؤلف : حمدی، سید حامد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (15 صفحة - من 5 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:سیستمهای اجتماعیکاربران حرفهایتکنولوژی وب 20مدیریت ارتباط با مشتری
-
13.
مؤلف : کیانی، سید حمید ؛ لندران اصفهانی، سعید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (10 صفحة - من 629 إلی 638 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت ارتباط با مشتریبازگشت سرمایه
-
14.
مؤلف : هداوند، مجتبی ؛ رحیمی، زهرا ؛ تاجیک، فریبا ؛ مهدیزاده، مرضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (24 صفحة - من 1584 إلی 1607 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمدیریت ارتباط با مشترییادگیری ماشینیتحلیل کتاب سنجیداده های بزرگ
-
15.
مؤلف : خادمی، سید موسی ؛ نبی نیا، علیرضا ؛ رمضانی، مختار ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 305 إلی 319 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتاپسیس فازیرقابت جهانیبانک هاموفقیت سازمان ها
-
16.
تأثیر هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری با هدف افزایش مزیت رقابتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
كاتب مسؤول : نیک بین، مهنا ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریدفاتر خدمات مسافرتی
-
17.
مؤلف : رضائی، قاسم ؛ زبرجد، کیارش ؛ درخشان علمدارلو، یوسف ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1402 - شماره 40 (10 صفحة - من 46 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریشهرداری شیرازتولیدیفرآیندیمولفه های نوآوریاطلاعاتشیرازنوآوریمشتریان
-
18.
مؤلف : خوشرومعینی، عارف ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (7 صفحة - من 123 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفناوری اطلاعاتمشتریبانکداری الکترونیکمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتری
-
19.
مؤلف : ملایی، نوید ؛ میرغفوری، سید حبیب الله ؛ زارع، حبیب ؛ كاتب مسؤول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 219 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریصنعت گردشگریتئوری دادهبنیاداستقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری
-
20.
مؤلف : محمودی عالمی، محسن ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (25 صفحة - من 3554 إلی 3578 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیمدیریت دانش مشتریتوسعه دانش مشتریدریافت داده های مشتریپردازش داده های مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- ب (43 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (3 مقالة)