کلمة المفتاح مصرف کنندگان / (286 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : آقایاری هیر، محسن ؛ مؤلف : اصغرپور، حسین ؛ باختر، سهیلا ؛
مجلة:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»بهار 1403 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیعوامل اقتصادیشهرستان تبریزمصرفکنندگان.پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیکتولیدکنندگان
-
2.
مؤلف : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : حکیمی فر، نازنین ؛ رستمی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 180 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف پایدارنظریه تلنگرمصرفمحصولات سبزتلنگرمدلمصرفکنندگان
-
4.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
5.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دینهوشیاری دینیقوم گرایی مصرفیبیگانگی مصرفی و ترجیح محصولات داخلیترجیح محصولات داخلیقومگراییمصرفکنندگان
-
6.
مؤلف : تاجفر، دکتر امیرهوشنگ ؛ سیار ماسوله، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (16 صفحة - من 2709 إلی 2724 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتعملکردقصد خریدمصرف کنندگانسیستم فناوری اطلاعات
-
7.
كاتب مسؤول : جلال زاده، سید رضا ؛ مؤلف : حسین پور، علی اکبر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 199 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانههای اجتماعینگرش مشتریانخودبیانگری نامونشانویژگیهای تاثیرگذارانخودبیانگری نام و نشانمصرفکنندگانتأثیرنگرش
-
8.
كاتب مسؤول : مشکین، سارا ؛ مؤلف : امیدی، جلیل ؛
مجلة:پژوهشنامه حقوق کیفری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عدالت ترمیمیقربانیمصرفکنندهمیانجیگریجرائم شرکتیحل اختلاف آنلاینترمیمیشـرکتبزه دیدگانکیفریمصـرف کنندگانرسـیدگی
-
9.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
10.
كاتب مسؤول : نادری راد، امیر ؛ مؤلف : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (57 مقالة)
- علمی-پژوهشی (46 مقالة)
- الف (17 مقالة)
- علمی-ترویجی (15 مقالة)
- ج (5 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)