کلمة المفتاح نگرش به برند / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش
-
12.
كاتب مسؤول : باقری، مهدی ؛ مؤلف : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نوستالژینگرش به برندپاسخ عاطفی به نام تجاریقصد تجاری
-
13.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 207 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
14.
مؤلف : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 253 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهورنگرش به برندقصد خرید
-
15.
مؤلف : پسيان، غلامرضا ؛ گلواني، فرزانه ؛ پاشاپور، فتح اله ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 28 (30 صفحة - من 189 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندجاذبه های تبلبغات تلویزیونیآروم آدتبلیغاتجاذبهصنعت مواد غذایی
-
16.
مؤلف : فلاحی، فرزانه ؛ سلیمانی، بهزاد ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1398 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 39 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نشانه شناسیبانک کشاورزینگرش به برندبانک مسکنپست بانک ایرانلوگو
-
17.
مؤلف : نورانی، محمدعلی ؛ سیدجوادین، سیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1398 - شماره 14 (16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکدارینگرش به برندتمایل به پرداخت نرخ افزودهنگرشبانکمشتریاطلاعاتپرسشنامه
-
18.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 349 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندترجیح برنددلبستگی به برندتناسب خودقصد خرد
-
19.
مؤلف : داودآباد، خدیجه ؛ رفيعي، ليلا ؛ ملاعلي اکبری، فریبا ؛ عبدی، سلیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندعملکرد برندشهرت برندآگاهی مشتری از برندهواپیمایی ایران ایر
-
20.
مؤلف : زندی لک، مرضیه ؛ دهقانی زاده، مرضیه ؛ حدادزاده، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (11 صفحة - من 670 إلی 680 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی سازمان نگرش به برند برند