کلمة المفتاح نگرش نسبت به برند / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ رضایی، سعید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ ویروسیقصد انتقال پیامنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغتبلیغپیامتبلیـغپژوهشAdvertising
-
2.
مؤلف : اسکندریان، مهناز ؛ شیر مرغی قاین، صدیقه ؛ بسحاق، هادی ؛ شیخیان تبریزی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (11 صفحة - من 151 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به برندترجیح برندارزش احساسی نسبت به برندمجاب شدن و خریدتمایل نسبت به برندمصرفکنندگانپژوهش
-
3.
كاتب مسؤول : قلندری، کمال ؛ مؤلف : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1396 - شماره 29 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:حضورنگرش نسبت به برندنیت خریدتبلیغات سه بعدیدانش محصولیمحصولات هندسیمحصولات مادیتصمیم به خرید
-
4.
كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛ مؤلف : سمیعی، نیلوفر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه برندنگرش نسبت به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیکیفیت رابطه برندارزش ویژهکیفیت رابطهپژوهش
-
5.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ احمدی، مژگان ؛ عبادی، بهروز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (8 صفحة - من 188 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشترینگرش نسبت به برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
6.
مؤلف : عبادی، عاطفه ؛ پسیان، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 21 (29 صفحة - من 233 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیمحیط رقابتینگرش نسبت به برندتطبیق طبقه کالابسط برندبسطمحصولاتاطلاعاتتطبیقمحصول جدیدمصرفکنندگان
-
7.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرابادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 140 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیک
-
8.
كاتب مسؤول : اکبری، مهزیار ؛ مؤلف : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به برندجاذبه های منطقیجاذبه های احساسی
-
9.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
10.
كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ مؤلف : مصباحی، مریم ؛ شیبانی، سارا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سهولت استفاده درک شدهسودمندی درک شدهنگرش نسبت به برندقصد تعامل و مشارکت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)