کلمة المفتاح Brand / (370 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ كاتب مسؤول : زارع، محمدصادق ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 27 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبرندسازیاستارتاپمطالعه چندموردیهـابرنـدپژوهشفرایند برندسازیفراینداستارتاپ ها
-
42.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛ مؤلف : موسوی فرد، مهتاب السادات ؛ نعامی، عبداله ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (36 صفحة - من 52 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبرندبازاریابی موبایلیبازاریابی محتوایی دیجیتالتعاملات انسانی
-
43.
مؤلف : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سیدعباس ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (21 صفحة - من 2648 إلی 2668 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیریارزش ویژه برندافشاگری بازاریابی کمینحامیان مالی ورزشیحامیارزش ویژهمدلاجتماعی
-
44.
مؤلف : ضیائی، زینب ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : عباس پور، عباس ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (23 صفحة - من 8112 إلی 8134 )
الکلمات المفتاحية:برنداقتصاد مقاومتیتوسعهگفتماناسناد رسانه ملیحمایتتحلیلبرند ایرانیبازرگانیاسـنادرویکرد
-
45.
كاتب مسؤول : Mohammadian، Mahmoud ؛ مؤلف : Afjei، Seyyed Ali Akbar ؛ Amiri، Maghsoud ؛ Kari، Mehrzad ؛
مجلة:International Journal of Ethics and Society»Winter 2022, Volume 4 - Number 4 ، ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 7 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:Brandconsumer goodsEthical Personality
-
46.
مؤلف : محمودی، روح اله ؛ نمامیان، فرشید ؛ قنبری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : حسنی، سید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1401- شماره 76 ، الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 383 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:مدلارتباطاتاخلاق ورزشیبرندرفتاری ورزشی
-
47.
كاتب مسؤول : نظری، مینا ؛ مؤلف : منتظرقائم، مهدی ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (19 صفحة - من 12 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برندروابط عمومیشبکههای اجتماعی مجازیبازاریابی شبکه های اجتماعیبرندینگ سازمانی
-
48.
مؤلف : زارعی، حافظ ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 176 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی عاطفی مصرفکنندهدرک از جهانی بودن برنددرک از لوکس بودن برندجذبه شخصیت برندبرنددرکبرند لوکسمحصولپژوهشفرضیه
-
49.
مؤلف : قرائتی، علیرضا ؛ ارمغان، سیمین ؛ صالحی، علیاکبر ؛ احمدزاده کرمانی، روحالله ؛ كاتب مسؤول : سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1401 - شماره 122 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 175 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:رسانهگردشگریقدرت نرمبرندتولید محتوادیپلماسی رسانه ای
-
50.
مؤلف : قناعت، نگار ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 173 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:قصد رفتاری مصرفکنندگانمحتوای پیشبرد فروشتصویر برندمحتوای تبلیغاتمصرفکنندگانرسانههای اجتماعیمدیران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (122 مقالة)
- علمی-پژوهشی (60 مقالة)
- الف (28 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)