کلمة المفتاح brand image / (112 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : جابری، اکبر ؛ مرادی، مهدی ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : سررشته داری، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 231 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهوادارانکیفیت ادراکشدهوفاداری به برند و لیگ برترتصویروفاداری
-
32.
مؤلف : قزلباش، علی ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحة - من 42 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
33.
مؤلف : شکری زاده، حمید رضا ؛ دریاباز، مرجان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (28 صفحة - من 104 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهتصویر برندعشق به برندهماهنگی برند و مصرف کنندهکالاهای پرستیژیمحبت به برندادراک برندانتظار برند
-
34.
مؤلف : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریان
-
35.
مؤلف : Eshaghi، Mohammad Sadegh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ كاتب مسؤول : Ranjbarian، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2021, Volume 14 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 835 إلی 855 )
الکلمات المفتاحية:brand imagebottom-up spilloverpsychological life spacecustomer well-beingaroused emotions
-
36.
مؤلف : شمس زاده علوی، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعلاقه به برندمصرفکنندگان پوشاکنوآوری در مد
-
37.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ عینی دلیجانی، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (15 صفحة - من 123 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیرفتار مصرف کنندهتصویر برندبرندسازیعملکرد برندوفاداری برندمشتریبانکمشتریان
-
38.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
39.
مؤلف : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ Ishak، Mohd Fikri ؛ Abd Razak، Anis ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Abdul Manaf، Sanusi ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 82 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityTrustcustomer satisfactionTelecommunicationbrand imageTrust, Brand Image
-
40.
كاتب مسؤول : Mohammadi، Sara ؛ مؤلف : Darzian Azizi، Abdolhadi ؛ Hadianfar، Niloufar ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2021, Volume 2 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 189 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltyE-tourismbrand imageWOMMarketing ToolsLocation-based Services
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (36 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- A (7 مقالة)
- C (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)