کلمة المفتاح brand image / (110 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : علی نژاد، سمیه ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 243 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای ورزشیعشق به برند
-
52.
مؤلف : تقی آبادی، مسعود ؛ تقی آبادی، حمید ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:قضاوتفوتبالتحلیل انتقادی گفتمانداوربرنامه نود
-
53.
كاتب مسؤول : Shirmohammadi، Yazdan ؛ مؤلف : Abyaran، Parisa ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»Winter and Spring 2020, Volume 4, ZNuber 2 (31 صفحة - من 165 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:quality of lifePerceived valuebrand imagemystical tourismspiritual destinations
-
54.
كاتب مسؤول : اخباری آزاد، مینا ؛ مؤلف : امیری دوانی، مهرناز ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 311 إلی 321 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتصویر برندسیستم مدیریت ارتباط با مشتریشرکت دوان صنعت شیراز
-
55.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 94 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهویت برندنقشه مفهومی برندهمراه اولاستراتژی برندبرنــدبرنـدهـابـااســتهــاکـهبــا
-
56.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
57.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1398 - شماره 55 ISC (24 صفحة - من 131 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیلیزرلتصویر برنداستان البرزکیفیت خدمات گردشگریوفاداری گردشگرانگردشگریتصویرمقصد گردشگریوفاداری گردشگرگردشـگریبـهمقصـد
-
58.
مؤلف : Tazesh، Abdolkarim ؛ Mirabi، Vahid Reza ؛ Ranjbar، Mohammad Hossein ؛ كاتب مسؤول : Hassanpour Qorughchi، Esmaeil ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2019, Volume 6 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 91 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:brand imagedairy industrysensory marketingSensory ImpulseCasual Model
-
59.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتصویر برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
60.
مؤلف : سازور، اعظم ؛ محمدی، عین اله ؛ كاتب مسؤول : قائدی، مریم ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1398 - شماره 93 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 123 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندمعنای برندقدرت وابستگی به برندبین المللی شدن دانشگاه هاهویت برند.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (35 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- A (7 مقالة)
- C (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)