کلمة المفتاح brand image / (110 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : باقری، مسلم ؛ امینی، علیرضا ؛ شایق، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1399- شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه شیرازتصویر برندارتباطات دهانبهدهان الکترونیکینگرش به رشته تحصیلی
-
42.
مؤلف : میرتقی، سیدحسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (28 صفحة - من 110 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیکیفیتوفاداریتداعیشخصیت نام تجاریاعتماد مصرف کنندهارزش نام تجاریتصویر نام تجاریعناصر نام تجاری
-
43.
كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ فرهادی، الناز ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 42 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش لذتجوییمصرف نمایشیارزش منحصربهفرد بودنارزش طبقه اجتماعیقصد خرید کالای لوکسمصـرفبرنـدهـامصــرفخریـد
-
44.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : اسماعیلی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 141 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبانک تجارتتصویر برندارزش ویژه برندبرندسازیبرنـدمشـتریهـابـهبرنــدمشــتریبـامشتریبــا
-
45.
مؤلف : طهماسبی فرد، حمید ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 165 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر برندهویت برندنظریه دادهبنیاداسکیزوفرنی برنداسکیزوفرنیشناساییمصرفکنندگانرفتاریSchizophreniaعاطفی
-
46.
كاتب مسؤول : طالبی، سعید ؛ مؤلف : صیف، محمد حسن ؛ باقری، مریم ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 185 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برنداعتماد به برندشیفتگی به برند و عملکرد برند.دانشجویانتعهددانشگاهپرسشنامهمدلBrandبرازشپژوهشاعتماد
-
47.
كاتب مسؤول : الماسی، سمانه ؛ مؤلف : زمانی دادانه، کیوان ؛ عیدی، حسین ؛ فرناندز، جرونیمو گارسیا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (36 صفحة - من 155 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر برندآگاهی از تبلیغات
-
48.
مؤلف : شجاعیان، روناک ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ كاتب مسؤول : صمدی، منصور ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»بهار 1399، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 197 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتوسعه برندبرند شخصیمدیریت شهرتاستراتژی اصلاح برند شخصی
-
49.
مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 3 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه ساختاریسرمایه رابطهایسرمایههای فکریتصویر ذهنی برندمدلسازی ساختاری تفسیریسرمایه انسانیهـاهــاهلدینگبرنـد
-
50.
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ حسینی مهر، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 51 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقدرت برندتمایل خرید مشتریفروشگاه بامیلو
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (35 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- A (7 مقالة)
- C (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)