کلمة المفتاح brand image / (110 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عبدوی بافتانی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شناسهقصد خریدتبلیغات توصیه ایحامی گریاشتیاق به ورزشتعلق به تیمورزشتعلقهوادارانتبلیغات
-
2.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 139 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاری
-
3.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ فرهادی نهاد، رومینا ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1391، سال سوم - شماره 8 ISC (24 صفحة - من 109 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتداعی آزاددانشگاه پیام نورتصویر ذهنی از برندشناساییتصویر ذهنیدانشگاه
-
4.
مؤلف : Shadi، Mohammad Ali ؛ Nejad Mohammad، Ehsaneh ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 2 (46 صفحة - من 95 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:brand imageAirlinePerceived pricePerceived Advertisement
-
5.
مؤلف : بیات، روح الله ؛ فضلی، صفر ؛ مرندی، مهسا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1392 - شماره 3 (17 صفحة - من 122 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:قزوینتصویر مقصدتداعی های برندرفتار گردشگرانبرندسازی مقصد گردشگری
-
6.
مؤلف : پرهیزکار، محمدمهدی ؛ رمضانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : حلوایی ها، وحید رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1392 - شماره 12 (6 صفحة - من 75 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندتصویر برندارزش درک شدهاعتماد به برندشهرت برند
-
7.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
8.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده امام، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تصویر نام تجاریگواهی شخصیت مشهورریسک مجادلهایاعتبار شخصیت مشهورتناسب شخصیت مشهور یا محصولگروه مرجع
-
9.
مؤلف : زارع، مرضیه ؛ صالحی، سودابه ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:لباسلباس مفهومینمایشگاه لباس مفهومی در ایرانرویکرد هنرمندان ایرانی لباس مفهومی
-
10.
مؤلف : حسنی، علی ؛ موسوی بازرگان، سید جلال ؛ كاتب مسؤول : نیرومند، احسان ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»تابستان و پاییز 1393 - شماره 3 (11 صفحة - من 31 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندتصویر برندتصویر برند مقصد گردشگریابعاد تصویر برندتداعی کننده های برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (35 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- A (7 مقالة)
- C (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)