کلمة المفتاح brand image / (111 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : حسینی، ابولحسن ؛ طبیبی، محمد رضا ؛ عالی نتاج خراسانی، پریسا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1397 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 82 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیتصویر برندشدت رقابتمدیریت منابع انسانی راهبردی
-
32.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : وطن پرست، محیا ؛ صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریتصویر ذهنی برندگروه کانونمحتوای ویدئویی شبکههای اجتماعیشـبکه هـای اجتمـاعیهـابرنـدبـهشــبکه هــای اجتمــاعیادراکبرنــد
-
33.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحة - من 218 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندتداعی برندآگاهی ازبرند
-
34.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ مؤلف : شاهسون، نسترن ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1397- شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندگردشگری سلامتارزش ویژه برندارتباطات یکپارچه بازاریابیفناوری اطلاعات پیشرفتهارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
35.
مؤلف : خلیلیان گورتانی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : دائی کریم زاده، سعید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1397- شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 61 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:قیمتارزشاعتمادتصویر برندرزرو اینترنتی هتلهتلقصد خریدتصویررزرو آنلاین هتلمشتری
-
36.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : مجدی یزدی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 78 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد مشتریقیمت ادراک شدهنیات رفتاریتصویر نام تجاری
-
37.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : عباسی، احمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانبرندتصویر ذهنی برندمقصد گردشگریتجربه گردشگر
-
38.
مؤلف : رجب زاده، رضا ؛ حدادیان، علیرضا ؛ جباری نوقابی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبرندسازیارزش ویژۀ برندفوتبال.باشگاه های برترتعهد هوادار
-
39.
مؤلف : کاظمی، حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ ابوئی، نسرین ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 93 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 207 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی از برندنقشههای ذهنی برندنقشهی مفهومی برندنگاشت شبکهی تداعیهای برند.تداعیهای برند
-
40.
كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛ مؤلف : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 107 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (35 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- A (7 مقالة)
- C (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)