کلمة المفتاح brand image / (111 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : یوسفی، بهرام ؛ احمدی، بهشت ؛ كاتب مسؤول : امیری، سحر ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1393 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد ورزشیتصویر برندسبک زندگی بازارپسندجذابیت ظاهریهمانندسازی
-
12.
كاتب مسؤول : Golzari، Javad ؛ مؤلف : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجلة:Business and Marketing»Feb 2015 - Number 5 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrand attitudebrand loyaltyperceived qualitybrand imageBrand PersonalityBrand Prestigebrand choice intentionbrand reliabilitymanagement trust
-
13.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 146 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندعشق برندبرند سوررئالیستبرند خودانگاره
-
14.
مؤلف : سیفی سلمی، طاهره ؛ اصفهانی، نوشین ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:احساساتهمنواییعملکرد محصولبرجستگیتصویربرند
-
15.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ معتمد، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبلیغات شفاهیتصویر برندنگرش به برندبرند شهریگردشگریپادگانخدماتشهررضایتمشتریتصویر
-
16.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
-
17.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط با برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندتصویر برند
-
18.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتصویر برندوفاداری به برند
-
19.
مؤلف : بیشمی، بهار ؛ خدایاری، بهناز ؛ كاتب مسؤول : پارس زاده، علی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 202 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتصویر مقصدبرندینگ مقصدتداعیات برند ایران
-
20.
مؤلف : Deheshti، Mohammad ؛ Adabi Firouzjah، Javad ؛ Alimohammadi، 1Hossein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2016 ,Volume 4 - Number 3 (9 صفحة - من 26 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:customerbrand imageBrand TrustSport Product
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (35 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- A (7 مقالة)
- C (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)