کلمة المفتاح brand image / (113 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : صنوبر، ناصر ؛ مؤلف : حسینی، سیدصمد ؛ محمدزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (23 صفحة - من 79 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندرفتار شهروندی برندوفاداری برندکیفیت روابط برندارزش ارتباط
-
42.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخدهی مشتریان
-
43.
مؤلف : آیت اللهی، امیر حسین ؛ پیمانی زاد، حسین ؛ فهیم دوین، حسن ؛ اسداللهی، احسان ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1398 - شماره 9 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 13 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:محیطفدراسیونطول عمر قهرمانیورزشکاران تیم ملی
-
44.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1398 - شماره 53 ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نقشه مفهومی برندشبکه ادراکیبانک خاورمیانهتصویر برندهویت برندبانکبرنـدمشتریکـهبـا
-
45.
مؤلف : Keshkar، Sara ؛ Lawrence، Ian ؛ Dodds، Mark ؛ Morris، Erin ؛ Mahoney، Tara ؛ Heisey، Kevin ؛ Addesa، Francesco ؛ P. Hedlund، David ؛ Dickson، Geoff ؛ Ghasemi، Hamid ؛ Faruq، Abdullah ؛ Naylor، Michael ؛ Santomier، James ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Spring 2019, Volume 7 - Number 1 (25 صفحة - من 57 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:societyreligionmediacultureOrganizational CulturesymbolsAthletesexualityadvertisementSportsSocial Normssocial valuesbrand imageSponsorshipSponsorsSocial ImageDigital Transformation
-
46.
مؤلف : متقی، پیمان ؛ ملکی، محمدحسن ؛ عاشقی اسکوئی، هوشنگ ؛ شریفی، فاطمه ؛ صادقی، سید رسول ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 172 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتصویر ذهنی برندسهولت استفادهبانکداری همراهریسک ادارکیطبقهبندی موضوعی: E42؛ G2؛ G21؛ O33بانکاطلاعاتریسکمدلبانکداریفناوریمشتریان
-
47.
كاتب مسؤول : Shirmohammadi، Yazdan ؛ مؤلف : Abyaran، Parisa ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»Summer and Autumn 2019,Volume 4,Nuber 1 (24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:religious beliefsbrand imageSpiritual Experiencereligious learningreligious travel benefit
-
48.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتصویر برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
49.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛ رضوی، محمد حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 547 إلی 560 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیبازاریابی ورزشیتصویر برندبرند ورزشیلذت هواداران
-
50.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 467 إلی 482 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (36 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- ج (1 مقالة)