کلمة المفتاح آگاهی از برند / (66 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهانشاهی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحة - من 142 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
-
2.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
3.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : دانش راد، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (5 صفحة - من 3479 إلی 3483 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندهویت برندتبلیغات هدفمندبازاریابی تاثیرگذاراستراتژی رسانه های اجتماعی
-
5.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
6.
كاتب مسؤول : اسداللهی، احسان ؛ مؤلف : قهرمانی، محسن ؛ کشتی دار، محمد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (9 صفحة - من 64 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتداور فوتبالآگاهی از برندارزش برندبینندگان تلویزیونی
-
7.
مؤلف : دهدار، اصغر ؛ زهتابچیان، سعید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 361 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندنوآوری سبزنوآوری محصول سبزنوآوری فرایند سبزشرکت راک شیمی
-
8.
كاتب مسؤول : روزفراخ، عبدالله ؛ مؤلف : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
9.
مؤلف : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ كاتب مسؤول : منظمی، امیر حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآگاهی از برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
10.
مؤلف : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (13 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)