کلمة المفتاح customer experience / (61 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 114 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتری
-
2.
مؤلف : Safavieh، Javad ؛ Tabrizian، Biota ؛ Albo Naiemi، Ibrahim ؛ كاتب مسؤول : Andervazh، Leila ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 229 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:healthOnline shoppingcustomer experienceStartup
-
3.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 116 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
4.
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانرضایت مشتریان از برندهم آفرینی برند
-
5.
مؤلف : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 صفحة - من 421 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتجربه مشتریفناوریهای مالی
-
6.
كاتب مسؤول : عربیون، ابوالقاسم ؛ مؤلف : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپا
-
7.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینارزش درک شده مشتریتجربه مشتری
-
8.
مؤلف : Rahmani، Ahmad ؛ Radfar، Reza ؛ Alborzi، Mahmood ؛ كاتب مسؤول : Sorouri، Majid ؛
مجلة:Systems Thinking in Practice»October 2023, Volume 2 , Issue 3 (21 صفحة - من 117 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:Knowledge managementgrounded theorycustomer experienceTheory Buildingfintech
-
9.
مؤلف : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
10.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریارزیابی مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)