کلمة المفتاح customer experience / (61 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحة - من 1049 إلی 1066 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهتجربه مشتریمشتریتجربه
-
22.
مؤلف : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 169 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
23.
كاتب مسؤول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛ مؤلف : Hassanzadeh، Jahangir ؛ Saeedi، Hamid ؛ Abdolvand، Mohammad Ali ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»December 2022, Volume 14 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 127 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:customer experienceevent marketingFive-star hoteldatabase approach
-
24.
مؤلف : علی رحیمی، مهدی ؛ مهرانی، هرمز ؛ کاووسی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 288 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهتجربه مشتریانرویکرد دادهبنیادرویکرد استراوس وکوربینسرگردانی مشتری
-
25.
مؤلف : نادری دوست، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلنار ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»پاییز 1401، سال شانزدهم - شماره 3 التصنيف B (Azad University/ISC (15 صفحة - من 129 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیطبیعت گردیتجربه مشتری
-
26.
مؤلف : ناصرامینی جلودارلو، سمیه ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریچرخه عمر رابطهنمای خدمت
-
27.
مؤلف : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 40 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادتجربه مشتریموبایل اپلیکیشننظریه جریانموبایل اپکاربرانطراحیمدل
-
28.
كاتب مسؤول : بیگدلو، زهرا ؛ مؤلف : روستا، علیرضا ؛ آسایش، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1401- شماره 10 (25 صفحة - من 213 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریاطلاعات مشتریانگیزههای استفاده از تجارت الکترونیکیسودمندی نوآوری فناوری
-
29.
مؤلف : Saeedi، Fatemeh ؛ Zargar، Seyed Mohammad ؛ كاتب مسؤول : Danaei، Abolfazl ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 196 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:electronic servicescustomer experiencecustomer experience managementInformation Technology OrganizationsCustomer Experience ProcessHamrah-e-Aval Mobile
-
30.
مؤلف : اله وردی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : لندران اصفهانی، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1401- شماره 5 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهتجربه مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیقصد مشارکتقصد وفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)