کلمة المفتاح customer experience / (67 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : الهوردی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 974 إلی 1000 )
الکلمات المفتاحية:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
42.
كاتب مسؤول : مختاری، حامد ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
43.
مؤلف : Nasar Amini Jeloudarlou، Somayyeh ؛ Faryabi، Mohamad ؛ Bafandeh Zendeh، Alireza ؛ كاتب مسؤول : Aali، Samad ؛
مجلة:Journal of System Management»Winter 2022, Volume 8 - Number 1 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:hotel industrycustomer experienceRelationship life cycleServicescape
-
44.
مؤلف : Kiyomarsi، Esmaeil ؛ Alipour Darvishi، Zahra ؛ كاتب مسؤول : Saeednia، Hamid reza ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:Advertisingcustomer experienceBrand PerceptionBrand expectation
-
45.
مؤلف : شفیعی، رضا ؛ قربانی زاده، وجه اله ؛ غفاری، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (39 صفحة - من 75 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات اجتماعیهمسانیجوّ اجتماعیتراکم مشتریان (خلوتی و شلوغی)فروش فروشگاهیتجربه مشتری
-
46.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ زارعی متین، حسن ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 67 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کتابسنجیمصورسازیتجربه مشتریهم استنادیهم آیندی واژگانپژوهشتحلیل همآیندی واژگاناستنادJournalتحلیل کتابسنجیتحلیلهمآفرینیبازاریابی
-
47.
مؤلف : جعفری، علی اکبر ؛ شبگو منصف، سیدمحمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»تابستان 1400 - شماره 47 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 70 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتعوامل انسانیتجربه مشتریارتباط با مشتری
-
48.
مؤلف : Eghbali، Mahmmod ؛ Saeednia، Hamidreza ؛ كاتب مسؤول : Saeedi، Hamid ؛
مجلة:Journal of System Management»Summer 2021, Volume 7 - Number 3 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 241 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:customer experienceMix MethodCar relief Services
-
49.
مؤلف : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 502 إلی 523 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریتحلیل کتابسنجیپژوهش
-
50.
كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (25 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)