کلمة المفتاح customer experience / (61 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیتجربۀ مشتریتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین
-
32.
مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛ كاتب مسؤول : شجاعی با غینی، گلنار ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»بهار 1401، سال شانزدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (25 صفحة - من 111 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:درک رفتار خریدفروشگاههای تخفیفیتجربه مشتریان
-
33.
مؤلف : رحمانی، احمد ؛ رادفر، رضا ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : سروری، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (26 صفحة - من 331 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترییادگیری ماشینمرور نظامندفناوری مالیتئوری بنیادین
-
34.
كاتب مسؤول : محمدی، فائزه ؛ مؤلف : نعمتی زاده، سینا ؛ حیدری، سیدعباس ؛ صفرزاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 246 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریقصد مراجعه مجددوفاداریارزش ویژه برندارزش های لذت گراصنایع تندمصرفمشتریرستوران
-
35.
مؤلف : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : الهوردی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 974 إلی 1000 )
الکلمات المفتاحية:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
36.
كاتب مسؤول : مختاری، حامد ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
37.
مؤلف : Nasar Amini Jeloudarlou، Somayyeh ؛ Faryabi، Mohamad ؛ Bafandeh Zendeh، Alireza ؛ كاتب مسؤول : Aali، Samad ؛
مجلة:Journal of System Management»Winter 2022, Volume 8 - Number 1 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:hotel industrycustomer experienceRelationship life cycleServicescape
-
38.
مؤلف : Kiyomarsi، Esmaeil ؛ Alipour Darvishi، Zahra ؛ كاتب مسؤول : Saeednia، Hamid reza ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:Advertisingcustomer experienceBrand PerceptionBrand expectation
-
39.
مؤلف : شفیعی، رضا ؛ قربانی زاده، وجه اله ؛ غفاری، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (39 صفحة - من 75 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات اجتماعیهمسانیتجربه مشتریجوّ اجتماعیتراکم مشتریان (خلوتی و شلوغی)فروش فروشگاهی
-
40.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ زارعی متین، حسن ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 67 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کتابسنجیمصورسازیتجربه مشتریهم استنادیهم آیندی واژگانپژوهشتحلیل همآیندی واژگاناستنادJournalتحلیل کتابسنجیتحلیلهمآفرینیبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)