کلمة المفتاح E-trust / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریقصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
2.
مؤلف : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ كاتب مسؤول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 138 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
3.
مؤلف : Salam، Saeid ؛
مجلة:Innovation in Management, Economics and Social Sciences»Winter 2021 - Number 1 (11 صفحة - من 83 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:Artificial Neural NetworksStructural modelingE CommerceE Trust
-
4.
كاتب مسؤول : Alhanatleh، H.M ؛
مجلة:International Journal of Human Capital in Urban Management»Autumn 2021 , Volume 6 - Number 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 461 إلی 476 )
الکلمات المفتاحية:E-loyaltyE-trustE-Banking servicesE-satisfactioneTailQ scale
-
5.
مؤلف : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ كاتب مسؤول : فیروزبخت، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 237 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
6.
مؤلف : شریفی تهرانی، محمد ؛ باپیری، جعفر ؛ اسفندیار، کوروش ؛ چیت ساز، علی ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1396 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1065 إلی 1092 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادفازیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیالگوسازی معادلات ساختاریعملکرد نسبی وبسایتهای گردشگریکیفیت و وفاداری الکترونیکیوبسایتگردشگریالکترونیکیکیفیتمارکوپولوAHPمتغیر
-
7.
مؤلف : Maadi، Mansoureh ؛ Maadi، Marjan ؛ Javidnia، Mohammad ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2016, Volume 9 - Number 3 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (21 صفحة - من 483 إلی 503 )
الکلمات المفتاحية:E-trustE-CommerceInitial trustOnline shopping
-
8.
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛ خسروی لقب، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:سرويسهای رايانامهوفاداری الکترونيکیرضايت الکترونيکیاعتماد الکترونيکیکيفيت الکترونيکیE-loyaltyE-trustE-qualityمشتریمشتریانالکترونیکیرضایتوفاداری مشتریانوفاداریوفاداری مشتری
-
9.
مؤلف : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیککیفیت الکترونیک
-
10.
مؤلف : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)