کلمة المفتاح Hedonic value / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حبیبی پور، نازنین ؛ كاتب مسؤول : موسوی کاشی، زهره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (56 صفحة - من 185 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش فایدهگرایانهقصد تداوم استفادههـاهــابـا
-
2.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 صفحة - من 328 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
3.
مؤلف : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش مشارکت مشتریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش نفعگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
4.
مؤلف : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 184 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
5.
كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ فرهادی، الناز ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 42 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش لذتجوییمصرف نمایشیارزش منحصربهفرد بودنارزش طبقه اجتماعیقصد خرید کالای لوکسمصـرفبرنـدهـامصــرفخریـد
-
6.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 13 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخط
-
7.
مؤلف : محمودیان، عابد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1397 - شماره 26 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کفشهای ورزشیارزش فایدهگرایانهارزش لذتگرایانهقصدخریددانشجویان
-
8.
مؤلف : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ كاتب مسؤول : منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (6 صفحة - من 271 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندی