کلمة المفتاح Relationship Marketing / (49 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سويدان، نظام موسى ؛ طملیه، إلهام فخری ؛
مجلة:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2009، دوره 31 - العدد 5 (19 صفحة - من 27 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:التسویق بالعلاقاتالموسسات غیر الربحیة ءتسویق الخدمات
-
2.
كاتب مسؤول : قاضی زاده، مصطفی ؛ مؤلف : بیگی نیا، عبدالرضا ؛ عباسپور، مهرنوش ؛ عنبری، احسان ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحة - من 407 إلی 422 )
الکلمات المفتاحية:بیمهبازاریابی رابطهمندوفاداری مشتریاننرمافزار لیزرلشرکت بیمه ملتبازاریابی رابطهمند توسعهیافتهمدل توسعهیافته بازاریابی رابطهمند.ERM
-
3.
مؤلف : آل مراد، نجله يونس محمد ؛ الساير الدليمي، عمر ياسين محمد ؛
مجلة:تنمية الرافدين»السنة 2012، دوره 34 - العدد 107 (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:رضا الزبونالتسویق بالعلاقة
-
4.
مؤلف : طباطبایی نسب، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ زحمت کش سردوراهی، علی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1391 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی رابطه مندتاپسیس فازی
-
5.
مؤلف : Abdolvand، Neda ؛ Albadvi، Amir ؛ Koosha، Hamidreza ؛
مجلة:International Journal of Management Perspective»Vol. 1, No. 3 - 2013 (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:crmcustomer retentionRelationship MarketingCustomer Lifetime ValueValuation
-
6.
مؤلف : افچنگی، سمیه ؛ هادوی، سیده فریده ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 63 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندرضایت مندیایروبیکتمایل حضور مشتریان
-
7.
كاتب مسؤول : احمدی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندرفتار شهروندی سازمانیاستان کردستانبانکهای تجاری
-
8.
مؤلف : Abdolvand، Neda ؛ Baradaran، Vahid ؛ Albadvi، Amir ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Octobr 2015, Volume 8 - Number 4 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 567 إلی 588 )
الکلمات المفتاحية:customer activityCustomer Lifetime Value (CLV)customer retentionRelationship MarketingCLVCustomer Lifetime ValueActivityAHPRetention
-
9.
مؤلف : Rajabipoor Meybodi، Alireza ؛ mortazavi، saeed ؛ KafashPoor، Azar ؛ Lagzian، Mohammad ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Junuary 2016, Volume 9 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:Relationship MarketingCommunal contractsPsychological contractsRelational contractsTransactional contractsPCRelationshipPsychological ContractAfterJournalUniversityTransactionalHuman Resource Management
-
10.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1396 - شماره 54,55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 58 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:هویت فرهنگی - محلیتمایل به اهدای کمکایلامبازاریابی رابطهای