کلمة المفتاح Relationship Marketing / (49 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛ مؤلف : علی محمدی، حسین ؛ قرائی ترشیزی، نجمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابی رابطه مندرفتار خرید
-
22.
كاتب مسؤول : Yazdanpanah، Ahmad ؛ مؤلف : Ehsani، Amir ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2020, Volume 1 - Number 1 (11 صفحة - من 55 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:SatisfactionLoyaltyCommitmentRelationship Marketing
-
23.
كاتب مسؤول : اسدی، نوراله ؛ مؤلف : اسداللهی شاه بابلی، عطیه ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1399 - شماره 1 (16 صفحة - من 48 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:حقشناسی مشتریفروشگاههای زنجیرهای افق کوروشوفاداری رفتاری مشتریبازاریابی رابطهمند
-
24.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : رضائی، مرضیه ؛ تنهاپور، کوروش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریوفاداری مشتریبازاریابی رابطهایسازمانهای نوظهورشبکة عصبی مصنوعی (ANN)مشتریمشتریانمدلشبکههای عصبی مصنوعیشبکة عصبی مصنوعیمدل شبکة عصبی مصنوعیمدل شبکه عصبی مصنوعی
-
25.
كاتب مسؤول : ناصح، میثم ؛ مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:لیگ برتر فوتبال ایرانموانع ارتباطاسپانسرشیپحامیانبازارایابی رابطهمند
-
26.
مؤلف : ثابت سروستانی، سهیلا ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، امیر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 42 (جلد سوم) (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندتصویر مقصدقصد بازدید مجدد گردشگران
-
27.
مؤلف : صفاری، مرجان ؛ الهی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : مرادی، عرفان ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 32 ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندگردشگری ورزشیتجزیهوتحلیل سلسله مراتبی
-
28.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
29.
مؤلف : رضایی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتبازاریابی رابطهمندکیفیت رابطه
-
30.
مؤلف : تورچیان، علیرضا ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1006 إلی 1029 )
الکلمات المفتاحية:منافع اجتماعیبازاریابی رابطهمنداثربخشی بازاریابیرابطهگراییمنافع رابطهمشتریمنافعمشتریانرابطهادراکرابطـهپژوهش