کلمة المفتاح Relationship Marketing / (49 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : فاریابی، محمد ؛ عزیزخواه، سعیده ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت رابطهارزش طول عمر مشتریبازاریابی رابطهمند
-
32.
مؤلف : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 273 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه
-
33.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ متّقی، ابراهیم ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 175 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهایبازاریابی سیاسیبازیگران سیاسیبازاریابی رابطهای سیاسیمرور نظاممند ادبیات پژوهشی
-
34.
كاتب مسؤول : باقری، روح اله ؛ مؤلف : اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1400- شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندقصد خرید مجددشخصیسازیقدرشناسی
-
35.
مؤلف : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:خدمات بیمهبازاریابی رابطهاینظریهی داده بنیادصمیمیت با مشتریرفتار مصرف کننده بیمه شده
-
36.
مؤلف : رحمانی تبار، نریمان ؛ بهرامی، شهاب ؛ كاتب مسؤول : زردشتیان، شیرین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 235 إلی 251 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندباشگاههای ورزشیبرند سازمانی و کیفیت خدماتمشتریکیفیت خدماتمشتریان
-
37.
مؤلف : چگینی، نرگس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 63 (جلد دوم) (10 صفحة - من 43 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مند و مهارت های ارتباطی
-
38.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
مؤلف : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 537 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک
-
39.
كاتب مسؤول : مومنی پیری، سجاد ؛ مؤلف : شعبانی بهار، غلامرضا ؛ کیانی، مجید ؛ محمدی پاکروان، پروین ؛
مجلة:علوم ورزش»زمستان 1400- شماره 44 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندوفاداری مشتریانباشگاههای تندرستی
-
40.
مؤلف : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحة - من 1534 إلی 1552 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش