کلمة المفتاح Self-Directed Learning / (54 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : Aghayani، Behnam ؛ مؤلف : Janfeshan، Kamran ؛
مجلة:International Journal of Research in English Education»September 2020, Volume 5 - Number3 (12 صفحة - من 78 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:WritingEFL learnersWriting Performanceproficiency levelSelf-Directed LearningEFL learners, self-directed learning, writing performance, writing, proficiency level
-
32.
كاتب مسؤول : حبیبی کلیبر، رامین ؛ مؤلف : فرید، ابوالفضل ؛ قبادی، لیلا ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانپدیدار شناسیتجربه زیستهدانشجویانپژوهشتجاربکاهش اضطراب امتحانمصاحبهعملکرد
-
33.
مؤلف : Berenji، Sepideh ؛ Ghafoori، Nasser ؛ كاتب مسؤول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجلة:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionCollaborationEngagementSelf-Directed LearningProblem-based Learning
-
34.
كاتب مسؤول : نوریان، محمد ؛ مؤلف : افشاری، مرجان ؛ احمدی، امینه ؛ نوروزی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 195 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:مولفه های یادگیری خودراهبرپیامدهای خودراهبر نمودن فراگیران در یادگیرییادگیری خودراهبربرنامه درسی وارونهبرنامه درسیرویکرد وارونهآزمونفراگیرانخودمدیریتی
-
35.
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم
كاتب مسؤول : شاه محمدی، نیره ؛ مؤلف : سبحانی نژاد، مهدی ؛ حجتی، رقیه ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیدرس علومیادگیری خودراهبریادگیری معکوسدانشآموزان پایه ششم
-
36.
مؤلف : معاصر، حمید ؛ كاتب مسؤول : زارعی، دکتر حیدر علی ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1398 - شماره 92 ISC (18 صفحة - من 440 إلی 457 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه پیشرفتخلاقیت هیجانییادگیری خودراهبرانگیزشپژوهش
-
37.
مؤلف : Oveisi، Maryam ؛ Nosratinia، Mania ؛
مجلة:Journal of Language and Translation»Autumn 2019,Volume 9 - Number 4 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 77 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:Willingness to CommunicateresilienceSelf-Directed Learning
-
38.
مؤلف : شجاعی، سمیرا ؛ مرادی، امید ؛ اکبری، مریم ؛ كاتب مسؤول : جدیدی، هوشنگ ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1398 - شماره 38 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانیادگیری خودراهبرآگاهی فراشناختیراهبردهای نظم بخشی شناختی
-
39.
پیشبینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
مؤلف : رنجبر، منصور ؛ رضوی پور، مهران ؛ یاسری، علی ؛ محمدعلیزاده، پژمان ؛ صادقی محلی، فروزان ؛ كاتب مسؤول : عمویی، فتانه ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»شهریور 1398، دوره دهم - شماره 3 (11 صفحة - من 153 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدانشجویان پزشکیسرزندگی تحصیلییادگیری خود راهبر
-
40.
مؤلف : جوهری، زهرا ؛ پیراسته، اشرف ؛ كاتب مسؤول : هجرتی، سیده مریم ؛
مجلة:فرهنگ و ارتقاء سلامت»تابستان 1398 - شماره 7 (9 صفحة - من 146 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه شاهدسلامت معنویدانشکده پزشکیمزیت تحصیلیخودآموزی در یادگیری