کلمة المفتاح sensory marketing / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محجوب، مروارید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ زاهدی، محمد ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 42 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:گردشگر خارجیبازاریابی حسینیات رفتاریرضایتمولفه های حسیهتلگردشگرمشتریرضایت گردشگرحسیرضایت مشتریمشتریان
-
2.
مؤلف : حسینی، سید عماد ؛ پورکیانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : افروزه، علی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیخدماتباشگاه های بدنسازیبازاریابی حسیتوسعۀ خدمت جدید
-
3.
مؤلف : میرزایی، جواد ؛ حسینی، سیدعماد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 549 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبرندهای ورزشیبازاریابی حسی
-
4.
مؤلف : بنار، نوشین ؛ کریمخان، فرزانه ؛ مرادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (15 صفحة - من 21 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:اعتماددلبستگی به مکانبازاریابی حسینیات رفتاریلذتجویی
-
5.
كاتب مسؤول : صیادفر، محمد ؛ مؤلف : تجاری، فرشاد ؛ زارعی، علی ؛ اسمعیلی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 145 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیوفاداریبازاریابی حسیتجربة حسیحواس پنجگانه
-
6.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیتجربه برندتبلیغات دهان به دهان مثبتعواطف نسبت به هتل مقصدصنعت گردشگریهتلگردشگریحسیپژوهشمؤلفههای حسی
-
7.
مؤلف : باصولی، مهدی ؛ ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛ میرغفوری، سید حبیب الله ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، سید سعید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:یزدگردشگری فرهنگیتوسعهی کارآفرینیمدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئیگردشگریمدلبرازشسازه
-
8.
مؤلف : Tazesh، Abdolkarim ؛ Mirabi، Vahid Reza ؛ Ranjbar، Mohammad Hossein ؛ كاتب مسؤول : Hassanpour Qorughchi، Esmaeil ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2019, Volume 6 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 91 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:brand imagedairy industrysensory marketingSensory ImpulseCasual Model
-
9.
مؤلف : Kohanzahedani، Bentolhoda ؛ Mirabi، Vahid Reza ؛ كاتب مسؤول : Hassanpour Qorughchi، Esmaeil ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2019, Volume 6 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 125 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:MarketingBrandingOrganic productssensory marketing
-
10.
مؤلف : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 489 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)