کلمة المفتاح Value co-creation / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : نصیری، حامد ؛ مؤلف : قاضی نوری، سید سروش ؛ الیاسی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 94 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازمشارکت کاربرانهمآفرینی ارزشفرآیند توسعه محصولنوآوری کاربرکاربرانایده پردازیدیجیتالیتولیدبازیکنان
-
12.
مؤلف : کرد نائیج، اسدالله ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 562 إلی 582 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوای کیفیرویکرد آمیختههم آفرینیاقتصاد اشتراکیهم آفرینی ارزشکاربرانارزشپژوهشپلتفرممدلاستارت آپ ها
-
13.
مؤلف : علی آبادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : باقری، هادی ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1401، سال نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 569 إلی 589 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالرفتار مشارکتیاجتماعات آنلاینهم آفرینی ارزش
-
14.
مؤلف : خسروی، سلیمه السادات ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 173 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
-
15.
مؤلف : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 141 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:هم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاه های نسل چهارم و پنجم
-
16.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
17.
كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:حضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودهحضور اجتماعیهمآفرینی ارزش
-
18.
مؤلف : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیهایسرمایة اجتماعیهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
19.
مؤلف : Tashakkori، Ali Asghar ؛ Doroudi، Homa ؛ كاتب مسؤول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 219 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:customer retentionValue co-creationService Projects
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)