-
1.
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
2.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شجاع، علی ؛
مجلة:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
3.
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : ابراهیمی، الهام ؛ شادمان، سعید ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 261 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:رسانهسیاستگذاریسبک زندگیسواد رسانهایسرمایه فرهنگی
-
4.
كاتب مسؤول : رشنوادی، یعقوب ؛ مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ نصرت پناه، رسول ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1400، دوره چهارم - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتانعطافپذیری استراتژیکچابکی استراتژیکنوآوری مدل کسب و کارقابلیتهای مدیریت دانش
-
5.
مؤلف : شریفی، فاطمه ؛ صادق وزیری، فراز ؛ كاتب مسؤول : شجاع، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 107 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:برندینگ داخلیهویتیابی سازمانیدلبستگی شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانیکارکنانارتباطاتسازمانیدلبستگی شغلی
-
6.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملایری نوریجانی، عزیز محمد ؛ باباشاهی، جبار ؛ صادق وزیری، فراز ؛
مجلة:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیبرندشخصیت برندسرمایه های انسانی
-
7.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ کروبی، مهدی ؛ صادق وزیری، فراز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 145 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتوریسم سلامتروش نظریة داده بنیاد کلاسیکگلیزرمرکز ثقلنظریۀ داده بنیادکدگذاری
-
8.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 3 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمتنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه
-
9.
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 164 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا
-
10.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛
مجلة:میثاق مدیران»فروردین و اردیبهشت 88 - شماره 39 (3 صفحة - من 44 إلی 46 )